Zakelijk support

Zakelijk support2023-02-10T12:30:34+02:00

Hieronder vindt u antwoorden op veel voorkomende vragen.

Zit uw vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze helpdesk. Klik hier.

Door welke plug-ins wordt Betaal na Ontvangst en Betaal in Termijnen ondersteund?2023-02-10T12:20:17+02:00

De betaalmethode wordt door iedere ready made integration ondersteund. Meer informatie kunt u vinden op https://docs.multisafepay.com/docs/pay-after-delivery#integration 

Hoe kan ik een order gedeeltelijk verzenden?2023-02-10T11:58:39+02:00
Hoe zet ik een order op “shipped”?2023-02-10T11:57:55+02:00

U kunt dit handmatig via uw back-end of MultiSafepay doen. Ook kan dit via de API, meer informatie hierover vind u op https://docs.multisafepay.com/docs/pay-after-delivery#update-the-order-status. 

De status van de transactie is “expired”, kan ik dit nog aanpassen?2023-02-10T11:57:30+02:00

Een Betaal na Ontvangst transactie verloopt standaard na 30 dagen. Zodra deze verlopen is kan de transactie niet weer geheractiveerd worden. U kunt de capture periode wel op order of account niveau verlengen voordat deze verloopt. Voor meer informatie hierover kunt u kijken op https://docs.multisafepay.com/docs/pay-after-delivery 

Wat betekenen de verschillende order en transactie statussen?2023-02-10T11:56:39+02:00

De order status verwijst naar de status van de order zelf. De transactie status verwijst naar de status van de betaling die wij aan u voldoen. Voor een overzicht van alle statussen kunt u kijken op https://docs.multisafepay.com/docs/pay-after-delivery. 

Ik heb iets retour verwerkt, maar de klant heeft geen geld ontvangen. Hoe kan dat?2023-02-10T11:56:09+02:00

U kunt niet inzien of de consument betaald heeft aan ons. Het kan dus zo zijn dat de consument een nog geen betaling had gedaan, en daarom een aangepast betaalverzoek ontvangt.  

Indien u dit wil controleren kunt u contact opnemen met onze support afdeling.  

Kan ik inzien of de consument de betaling voldaan heeft?2023-02-10T11:55:45+02:00

Nee, u kunt niet inzien of de consument het bedrag aan MultiFactor voldaan heeft. U ziet alleen of wij u hebben uitbetaald voor de order. Wanneer de transactie status op “completed” staat hebben wij u uitbetaald. Wanneer de transactie status op “unclearedstaat hebben wij u nog niet uitbetaald.  

Hoe kan ik de facturatie voor een consument pauzeren?2023-02-10T11:43:44+02:00

Indien het nodig is om de betaling te pauzeren kunt u mailen naar klantenservice@multifactor.nl, vermeld hierbij het transactie ID en de reden tot pauzeren toe. Wij kunnen de facturatie dan tijdelijk pauzeren of uitstel van betaling aan de consument verlenen. 

Hoe kan ik een directe betaling verwerken?2023-02-10T11:43:19+02:00

Wanneer een consument de betaling rechtstreeks aan uw zakelijke rekening overmaakt, dient u dit binnen uw MultiSafepay Dashboard te verwerken.  

Dit kan doormiddel van de knop “volbreng eigen middelen”. Dit kunt u als volgt verwerken; 

  1. Log in op uw MultiSafepay dashboard.  
  2. Ga naar transacties > transactie overzicht en selecteerd de relevante transactie.  
  3. Bij de transactie details, kies voor “volbreng eingen middelen”. 
  4. Voeg een omschrijving toe, dit is voor uw eigen administratie, en klik op “complete”.
    De transactie status wijzigd naar “complete”. 

Indien wij de betaling aan u al hadden gedaan wordt dit bedrag aan ons teruggestort. Indien wij nog geen betaling aan u hadden voldaan wordt dit bedrag op uw balans bijgeschreven en direct weer aan ons gerefund.  

Wanneer word ik uitbetaald voor een order?2023-02-10T11:36:50+02:00

U wordt standaard 30 dagen nadat de order verzonden is door ons uitbetaald. Voor een aangepast uitbetaaltermijn kunt u contact opnemen via sales@multifactor.nl.

Word ik gegarandeerd uitbetaald voor een order?2023-02-10T11:36:23+02:00

U wordt door MultiFactor gegarandeerd uitbetaald voor een order, ongeacht of de consument wel of niet de betaling aan ons voldoet. Wel dient u zich te houden aan ons verzend beleid, meer informatie hierover kunt u vinden op https://www.multifactor.nl/voorwaarden/shipping-policies/.

Geef uw klanten meer vrijheid en verhoog uw omzet!

Het succes van Buy Now, Pay Later zit hem vooral in het feit dat klanten meer vrijheid krijgen. Zij hoeven niet meteen te betalen en hebben daardoor minder aarzeling om te kopen.

Ga naar de bovenkant